Żabka kończy z popularnymi praktykami korzystania z jednego konta przez kilka osób, wprowadzając zmiany w swoim programie lojalnościowym Żappka.
Klienci Żabki doskonale znają program lojalnościowy Żappka, który umożliwia zbieranie punktów i wymienianie ich na produkty. Dotychczas z jednego konta mogło korzystać kilka osób, co było powszechnie wykorzystywane przez rodziny i przyjaciół. Teraz to się zmieni. Portal smakosze.pl informuje, że ta forma programu lojalnościowego wkrótce przejdzie do historii. Każdy uczestnik programu lojalnościowego otrzyma unikalny kod QR, generowany przy każdej transakcji. Zmiana ta ma wejść w życie 17-18 lipca.
Klienci, którzy dotychczas korzystali ze wspólnych kont, będą musieli założyć własne. Internauci porównują tę decyzję Żabki do ruchu Netflixa, który również wprowadził ograniczenia w dzieleniu konta przez wielu użytkowników. Żabka potwierdziła medialne doniesienia i zapewniła, że zmiany technologiczne powinny przypaść do gustu klientom.
“Zastąpienie dotychczasowego kodu kreskowego dynamicznym kodem QR związane jest z rozwojem technologicznym aplikacji i oznacza przede wszystkim większą wygodę jej użytkowników oraz ujednolicenie metody weryfikacji we wszystkich naszych sklepach” – czytamy w oficjalnym komunikacie sieci.
Żabka dodaje, że kod QR będzie możliwy do zeskanowania nawet, gdy użytkownik aplikacji nie ma dostępu do internetu.
fot. wikipedia.pl